gezondheid

Gezondheid en spiritualiteit

Afvallen Den bosch

 

 

 

 

De verstrekte gezondheidsinformatie is meer een leidraad dan een diagnose. Maar de resultaten kunnen indrukwekkend zijn. Het vergt veel energie om een leven te leiden dat niet gericht is op gezond leven. Voor mij begon een verandering van levensstijl in de jaren ’90. Er was de extreme gezondheidstoestand van een absolute hartaanval voor nodig om die toezegging te doen om een gezonde levensstijl te gaan leiden. Soms verwijzen andere mensen hiernaar als het zich aanpassen aan een “normale levensstijl”. Het is normaal om los te laten wat nog comfortabel is en normaal om stappen te nemen om ons leven te veranderen.

De ervaring heeft me een paar dingen geleerd: dat gezondheid een emotionele toestand is, dat emotionele lichamelijkheid een verlengstuk is van wat er in je lichaam zit, en dat gezondheid altijd beter is als je minder hebt van wat je niet wilt. Als je begint met afvallen, kun je je ongemakkelijk voelen. Ik moedig extra veranderingen aan tot ik die comfortabele plek gevonden heb.

Het was moeilijk om aan die reis naar verandering te beginnen, maar het zou mijn leven erg comfortabel hebben gemaakt. Hoe ben ik hier gekomen?

Waarschijnlijk wilde ik niet afvallen, want als ik aankwam, voelde ik me beter. Ik hield van de acceptatie en de strijd om te veranderen, maar eigenlijk ging het om gezondheidszaken. Maar, ik veranderde wel.

Waarom zou ik? Ik heb nog steeds het gevoel dat er genoeg vet in mijn lichaam is opgeslagen. Ik wil mijn gezondheid behouden. Ik wil mijn goede gezondheid niet verliezen. Ik heb nooit willen loslaten wat comfortabel voor me was.

Wat is er belangrijker? Het gaat om het ervaren van vrijheid. Ik wil een meer spiritueel boek.

Dus, ik vind fitness, gezondheid en spiritualiteit door een balans van gezondheid en spiritualiteit. Beslissingen worden makkelijker en emoties worden sterker.

Geef jezelf toestemming.

Relax!

Ik gebruik een zin die ik geleerd heb van een jongere vriend: “Relax! Ontspan je! Wie kan het wat schelen of ik gewicht verlies, of niet, of niet genoeg verlies, of niet meer kan hardlopen, of niet meer zo snel ben als ik. 60% van de wereldbevolking jaagt zijn dromen niet na omdat ze het op de een of andere manier onbelangrijk vinden. Ik geef om wat mijn hart doet kloppen. Als ik niet bang was om af te vallen, als het extra tederheid was, zou ik misschien uit mijn comfortzone stappen om te proberen mijn doel te bereiken. Voel jij je ook wel eens zo? ”

Het kan gevaarlijk zijn als je gelooft wat mensen je vertellen over je dromen. Begin actief je dromen na te jagen. Het maakt niet uit wat er gebeurt voordat je begint, als je je eindelijk toewijdt aan je dromen, wil je doorgaan. Je verandert persoonlijk. Het is als een daadkrachtige actie om indruk te maken op je Itty Bitty Hemel op Aarde!

Stel dat ik geloof dat er genoeg vet in mijn lichaam is opgeslagen, en dat ik daar zonder kan. Wat als ik dat niet geloof? Dan zal ik me extra dik voelen! Ik zou kunnen afvallen wat ik wil, maar die vijf kilo zouden er vanzelf weer aan kunnen komen. Hoe zou ik me dan voelen? Als het voor mij emotioneel gewoon extra pleiten is, zou ik wat zelfmedelijden kunnen verwachten.

Jij bent het belangrijkste deel van de mensheid. Niets anders doet er toe. Als je het rustiger aan doet, wordt niets minder belangrijk; en laten we eerlijk zijn, de meeste mensen zijn daar niet gelukkig mee. Ik zou je woorden kunnen geven die je leven zouden veranderen en je innerlijke vrede, een levendig, gezond lichaam en een staat van geluk zouden brengen. Maar nee, nee. Iunknownsacred antibiotica bestond zonder recept op basis van je gevoelens, maar de enige die telt ben jij.

Vertel me wat belangrijk voor je is? Maak een lijst van drie dingen op een stuk papier en geef drie redenen waarom je dat wilt. Dan eventueel een oefening om je te helpen je doel te bereiken. Dan: hoeveel dingen gaat het je aan, dat je wilt dat er gebeurt. Dan omgekeerd: wat is belangrijk voor je, gebeurd, of gebeurt? Als je lijst lang is, hoef je niet veel oefeningen te doen. Als je één tot twee punten hebt, doe ze dan allemaal, maar geef ze wat tijd om zich aan te passen

Geloof ik nu dat gedragsverandering mogelijk is? Ik zeg dat het mogelijk is. Ik doe aan yoga, eet rauw fruit, en sport nog harder. Ik geloof, met heel mijn hart, dat ik minder kan eten, regelmatig tien minuten opzij kan zetten, meer kan bewegen en vroeger naar bed kan gaan en later kan slapen.

Een diepvriespizza bezitten

ZIJN WE DAN NIET WAKKER? 55% van de hele wereldbevolking is niet volledig wakker in zijn immuunsysteem. In India, zijn 30 overdraagbare ziekten verantwoordelijk voor 80% van de ziekte.

Regelmatig slapen

Het interessante dat ik nu eindelijk met jullie kan delen is dat ik heb gemerkt dat het vermogen om gevoeliger te worden voor mijn tijd niet alleen een zegen is, maar ook een zegen voor de mensen die dicht bij me staan. Vrouwen worden zelfverzekerder over zichzelf en zichzelf.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.