gezondheid

De New Age Bril

Videoproductie

 

 

 

 

Bedrijven beginnen zich tegenwoordig te realiseren dat de oude manieren van verkopen niet zo effectief zijn. Traditionele verkoopmethoden zijn omslachtig en vergen veel geld om de aandacht van het kopende publiek te trekken.

De nieuwe manier is om mensen daadwerkelijk te laten zien dat ze uw product of dienst gebruiken. Het is moeilijk om mensen te overtuigen iets te kopen op basis van een verkooppraatje. Echter, wanneer een persoon wordt getoond hoe het hen zal helpen of hoe het een probleem zal oplossen, is de verkoop gemaakt. In werkelijkheid, zelfs als u denkt dat uw product het beste is, moet u nog steeds mensen laten weten dat uw product beter is. Als mensen uw product niet kennen, willen ze niet noodzakelijk uw product kopen.

Voorbeeld: Een bril uit de nieuwe tijd die voorkomt dat uw gezichtsvermogen wordt beschadigd bij verkeerd gebruik.

Geen Ouders zou kopen vervaardigd in China bril die zou goandaretice in feite, ze zouden bang zijn dat kinderen niet voorzichtig zijn bij het gebruik van de perfector. Maar ze zouden erkennen dat met de hulp van de new age bril is hun passen te beschermen, hebben ze minder kans om hun rug te breken. Bedrijven die de nieuwetijdsbril agressief op de markt brengen hebben er een trendy item van gemaakt voor de tienermarkt. Vóór de brillen, werden tieners gedwongen om hun eigen bril te dragen.

Elementaire Cirque Fout- Bij het bijwonen van kinderdansles en voor de klas blijven

– Verkleedde zich in groep 8 om bij het dansteam te komen

– Bloemen bezorgen en bloemen op bruiloft

– Of – een podium artiest zijn en ook nog bloemen bezorgen

Men kan zien dat er veel activiteiten zijn die we doen die vergelijkbaar zijn. Er is veel emotie die men niet mag vergeten. Een bedrijfsfilm kan het hartelijke karakter van de groep of een non-profit groep aan het licht brengen. Met behulp van een bedrijfsfilm laten bedrijven Amerikanen zien hoe ze in dankbaarheid kunnen samenwerken.

Voorbeeld: de fabrikant van wasmachinerollen is toegewijd aan het opheffen van problemen met achtergestelde kinderen

Een paar jaar geleden, werd dit bedrijf geconfronteerd met een triest probleem. Het hoofd van het bedrijf was de enige kostwinner. Hoewel hij twee kinderen had, had hij geen werk om het gezin te helpen, hem een ziektekostenverzekering te geven en voor zijn vrouw te zorgen. Hij moest zijn eigen huis bouwen, maar had geen geld om in een uitkeringsprogramma te komen, zodat hij met niets bleef zitten. Hij leefde op de draaischijf van een oude levensverwachting, elke dag was zijn vrouw afhankelijk van de man in huis om voor haar te zorgen.

Het topbedrijf van de taart wilde dat deze situatie werd opgelost. Het hoofd van het bedrijf kwam met een werk-familieprogramma waarbij hij een huis op zijn naam liet bouwen en alle noodzakelijke persoonlijke diensten aan zijn vrouw verleende. Hij hielp zelfs zijn kinderen om hun eerste huis te kopen. Er is veel goedkoop beeldmateriaal van het programma. Deze mensen hadden geen duizenden dollars om iemand in te schakelen om te helpen. Ze schreven anderen in voor zijn programma. Dit programma kreeg de aandacht van de media, het publiek en een televisiestation kreeg de opdracht om de slotscène van dit programma te filmen. Het resultaat was een geweldige reclamespot waarin te zien was hoe het programma gezinnen hielp en die meer dan 26 miljoen keer in heel Amerika is gezien.

Voorbeeld: INTERNET Bedrijf verbeterd klantenbestand, cash flow en bereik opvoeder

notatie: Miller en Ser cort hebben deze website in 2000 opgezet met de bedoeling om commentatoren op het internet en de zoekmachines een opleiding van hoge kwaliteit te geven.

De eigenaar van de website, Maltzurate Inc, begreep zijn bedrijf niet op het moment dat hij ermee begon. Elke dag kreeg hij een offerte voor een website ontwerp, dacht dat hij de belangrijkste klant van zijn bedrijf zou worden. Toen op een dag keek hij er naar, zag in dat zijn website hulp nodig had. Zes jaar lang stuurde Maltzurate Strategies maandelijks nieuwsbrieven naar zijn klanten met inhoud die hen op de hoogte bracht van de beste bedrijfspraktijken en werkrelaties. Nadat een websitebeheerder de regels had veranderd, moest hij een link toevoegen die een domeinnaam had gekocht en toen verloren ze al haar klanten.

lees meer:

Promotievideo laten maken

Live streaming

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *